Awkward

Ostatnio wybieraliśmy z Chefem zdjęcia do naszych ramek. Chcemy pod antresolą zrobić ścianę naszych zdjęć: z dzieciństwa, wspólnych, z wakacji, naszych rodzin.
Przyniosłem ostatnio laptopa i przeglądaliśmy zdjęcia. Mam też foldery z naszymi zdjęciami +18. Czasem robię mu kiedy śpi, czasem takie które sobie wysyłamy.
Jedno z takich zdjęć było z wakacji z ubiegłego lata. Chef leży na łóżku na brzuchu i ogląda sobie coś na telefonie, a zdjęcie zrobiłem pod takim kątem, żeby zaznaczyć jego pośladki.

LightBulb: Uwielbiam to zdjęcie. Może takie sobie powiesimy.
Chef: Hahahah! No bardzo śmieszne.
LB: I wiesz... czasem robię sobie do niego dobrze
C: Hmmm... Ale wiesz, że to Ty jesteś na zdjęciu?
LB: O_O

To się dopiero nazywa samogwałt. I faktycznie, dopiero teraz zauważyłem, że nie ma tam tatuażu! No i jednak to prawda to co mówią wszyscy, że jesteśmy podobni. Sam się naciąłem

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tak vogule to było fajnie

Jak LightBulbMan wyrusza z miasta A do miasta B